varför packar jag inte...?

ja det kan man verkligen undra. jag lider av någon slags packfobi. så fort det är dags att packa hittar jag femtusen andra saker som jag måste göra. o så sitter jag där o panikpackar o tar med mig för mycket men inte det jag egentligen tänkte ta med mig. så blir det. i princip alltid. men jag ska, snart. ska bara... jag vet inte vad jag ska bara, jag ska bara nåt. skriva lite här.

jag har världens sötaste systerdöttrar!!! åh de är så underbara att jag bara dör.. har fått julkort som jag tittar o tittar o tittar på. jag vet att det låter löjligt o att det inte är intressant för nån annan än mig men det spelar ingen roll. jag älskar älskar älskar dem!!!

för övrigt är jag trött. hade personlig kris igår kväll o pratade med jonas länge. känns bättre idag, men sömnen fick lida. så jag borde PACKA o gå o lägga mig. jag ska jag ska jag ska! jag är min egen mamma, liksom...

imorgon = julfest på skolan. blir nog kul. hoppas iaf att den blir bättre än den förra festen, som jag tyckte var rätt trist. vi ska spela en låt med klassen, det blir spännande, vi har inte repat ihjäl oss direkt. o sen får man se. jag ska konstigt nog spela tvärflöjt i bandet som kompar dans runt granen oxå... vet inte riktigt hur det gick till. små grodorna, på tvärflöjt. hej hemslöjd o loge. fast lite mysigt är det på nåt sätt.

snart är det jul alltså. lite ångest, lite förväntan. blandat. det är svårt att vara odelat glad.

men på fredag åker jag till jonas! där är det odelad glädje. odelad glädje är dubbel glädje. word.

dags. att. packa. hej. då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0