Efter en jobbdag!

Idag har jag jobbat, sen åkt iväg och grillat med Jonas och några vänner, mycket härligt! Jobbet gick fint, även om det nog var lite väl varmt och soligt väder för att jobba vissa stunder, men hellre det än regn. Det är ju bara det att man har ganska heltäckande och varma kläder på jobbet, så svetten lackar verkligen om solen ligger på. Men sen åkte vi som sagt och grillade, alldeles vid en sjö, och badade och myste. Det är så himla skönt att det blivit sommarvärme igen! Det kändes ett tag som att det var höst på gång redan och det är ju en lite deprimerande tanke, jag vill ju att sommaren ska försöka vara ända in i september! Eller i alla fall augusti ut. Och det verkar den ju kanske göra nu då, så hoppas hoppas och heja heja!

Min storasyster la upp så himla fina bilder på sina barn idag att jag nästan smällde av. Jag saknar dem och henne så himla mycket! Finge jag önska mig något här i livet så vore det att även Elin med famlij flyttade till Götet nu i höst. Gud vilken lyx, att ha båda mina fina systrar hos mig hela tiden! En önskedröm, men ändå.

Nu ska jag sova. Har ju blivit pensionär och går och lägger mig tidigt varje kväll och sover dessutom länge. Borde vara bra för rösten, som är lite kass sen typ två månader tillbaka. Jävla Undis. Hon skriker sönder mig. Jaja, hon är härlig att spela oxå, så himla skönt att få vara lite galen och hur som helst för första gången nånsin. Får ju alltid spela den stora, trygga, lugna kvinnan annars. Undis är lite mer lös i kanten och kan göra vad som helst. Jag gillart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0