Mitt nya hem!

Åh, vad härligt det är hemma hos mig nu! Ombyggnaden är klar och det blev så fiiiiint! Tapeten är jättesnygg och passar fint med det andra mönstret. Sovrummet, eller sovalkovet om man vill ge mitt rum dåligt självförtroende, är litet men så tjusigt och ljust och härligt! Två nya garderober pryder den ena väggen, och detta är nästan det bästa, eftersom det har ökat mitt klädförvaringsutrymme med 200%! Tjoho! Igår var jag och Tobbe på ikea för att hitta en säng till mig som passar, eftersom min är för bred, visade det sig. Det gick inget vidare, loftsängar är tydligen inte inne längre, inte 120 cm breda iaf. Tur då för mig att Camilla på Hisingen vill sälja sin, och att jag hittade hennes annons på Blocket! Så i eftermiddag tar jag och Tobbe (min bästa renoverings- handy man- och inredningskompis, samt mansbästis) och hämtar min nya säng! Ska även försöka köpa en soffa idag, samt sälja min gamla. Hejochhå, fullt sjå. Men jag vill få det klart, och det börjar bli så fiiiiiint som sagt! Hurra för mitt hem!

Jag får saker jag behöver och vill ha i livet, det är bra. Just nu, just idag är det sol ute och sol inne. Jag har ett lätt och ledigt sinne som älskar livet. Gött. Idag vet jag vad jag är värd och älskar livet. Gud så skönt!

Kommentarer
Postat av: liah

härligt erika :)

2009-12-30 @ 23:08:05
Postat av: elin

lovely! Vill se bilder snarast :)

2009-12-31 @ 00:23:00
Postat av: Annie

Skulle just säga det. Nu har man ju hört så mycket av lyan att man vill se lite bilder också! =) Gott att du trivs!! =) KRAM

2010-01-03 @ 22:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0