Rytmik!

Jag har ju jobbat med rytmik under hösten, och ungefär såhär har det sett ut:
     

Det har varit ett grymt roligt jobb, och nu sitter jag här och gör min näst sista dag, och har dessutom inte så mycket att göra eftersom det snart är slut, så jag bloggar om det istället... Barnen har varit så sjukt fina, särskilt Vendela, som är på två av bilderna, och hennes storebror Vincent. Fantastiska barn som jag absolut inte vill lämna nu när jag slutar! Måste komma och hälsa på när jag är hemma i februari..

För övrigt har vi återträffats i helgen, med ALV-gänget, och det har varit härligt och mysigt. Det var inte jättemånga utifrån som kom, utan mest Göteborgare, men de få som kom uppskattades, och vi har ätit god mat, druckit valfria mängder av valfria drycker, och ätit sjukt god brunch igår. Allt som allt en fin helg liksom.

Nu ska jag hitta nåt att göra, såhär i elfte timmen på jobbet. Ikväll blir det julbord med dem, med övernattning och allt! Gött. Julen, bring it on.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0