Wiiiiiii!

Idag kommer Elin hit! Tjohoooo! En hel helg med bara vi (och Ellinor såklart om hon inte jobbar hela tiden) och shopping och mys och kvalitetstid och alldeles, alldeles... underbart! Mina systrar är det bästa jag har i hela världen och jag vet inte vad jag skulle göra utan dem. Vi både skrattar och gråter åt samma saker och det är en fantastisk känsla att ha någon, eller i mitt fall två stycken, som finns där villkorslöst, vad som än händer. Åh, jag blir nästan tårögd.. Och kära Elin, som bor så långt bort, och som har två barn och hela familjekarusellen att ta hand om, att hon kommit hit är liksom något utöver det vanliga, som bör firas extra mycket! Ellinor har jag ju sen tre månader tillbaka dessutom den stora förmånen att dela stad med, och även om jag inte vant mig riktigt än, vid att en familjemedlem kan bo så nära (har ju varit ensam emigrant i sju år) så blir det ändå ett lite större kalas nu när Elin kommer... Hurra! 



Elin, du är ett sånt stöd för mig i mitt liv att det går inte ens beskriva. Och nu ska du vara här hos mig i dagarna tre!

Halleluja.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

massa kärlek till dig Erika! <3 Hoppas ni hade det hur bra som helst! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0