fredag kväll

Ja, det är fredag kväll, jag är sjuk o hemma, o överkonsumerar internet.. Men jag vet inte vad jag ska göra annars, är uttråkad. Borde sova. Ska sova, snart. Ska bara kolla hur det går i Let's Dance. Som jag ju inte följer egentligen, men nu när jag kollat idag vill jag se hur det går. Fast ingen ens åker ut idag. Jag är patetisk...

Har knarkat antibiotika o hostmedicin nu, fick det av läkaren jag träffade på akuten, där jag var i FYRA TIMMAR! För lite medicin! O för att vårdcentraler tydligen inte har tid för patienter... Jag gick alltså till axessakuten, o de sa för en gångs skull inte att det inte gick att göra nåt. Utan att jag hade en infektion o ska äta medicin. Hoppas verkligen att den verkar så pass mycket att jag kan vara med i Impromästerskapet imorn! Jag har ju sett fram emot o fruktat den här dagen jättelänge! Ska ju våga nåt jag inte vågar egentligen... Fan att jag är sjuk. Hoppas hoppas som sagt...

Jag saknar Jonas!!!! Det suger att inte kunna ses. Men det är underbart att han finns. I mitt liv. Tänk att han inte alltid gjort det. Helt sjuk tanke.

Har även knarkat bloggar idag... Läst kända o okända människors dagsnoteringar, o egentligen inte brytt mig om nånting som någon skrivit, men ändå fortsatt läsa. Det är konstigt... Men det har fördrivit min tid iaf.

För övrigt undrar jag hur det ska gå med Astrid Lindgrens Värld... Jag vill ju jobba där! O jag vet att alla beslut i princip är fattade o att de ska skicka breven snart, i nästa vecka eller ännu nästa, o jag vill att de ska skicka breven nuuuu! Vill veta hur det blir. Fan, det är lite jobbigt att det här jobbet betyder så mycket för mig.. Som tur är betyder det inte lika mycket nu, eftersom jag vet att om jag inte får jobb (o inte Jonas) så kommer vi kunna vara med varandra hela sommaren ändå, o det längtar jag verkligen efter!! Att få vara med honom, ha en vardag o bara leva. Som det är nu är det liksom så dubbelt, för det är underbart när vi ses, o det är jättehärligt att alltid ha 'julafton' när man ses, men jag vill ha de vanliga dagarna oxå. De då man kanske ses eller kanske inte ses, eller bara sover ihop, eller vill ses hela dagen o kan göra det. Det var så underbart i somras... Ooooo, tänk om vi jobbar båda två. O bor ihop.. Vilken dröm.. Det fina i kråksången är ju att om vi INTE jobbar båda två, så kan vi ändå bo ihop o få drömmen.. Allt löser sig. Men tänk om han får jobb? O inte jag? Jävlar, vad ska vi göra då...? Får fråga honom.

Ett så här långt inlägg skulle jag hata om nån annan skrev, man orkar ju inte läsa hur mycket som helst. Vill för övrigt bara säga en liten sak om att jag är så glad över Barack Obama... Han tycker bra saker om världen verkar det som, o det känns som att det kan bli lite ordning nu! Tänk att ha den makten, kunskapen o det drivet, att bli en så mäktig människa. O att han dessutom ger typ hela västvärlden, o kanske även öst, nytt hopp om framtiden, det är ju helt otroligt.

Allt mellan himmel o jord, det är tankarna i ett nötskal. Har så många fler, men sparar dem till en anna gång. Mitt andra inlägg på en dag, det är ju superrekord.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0