så sjukt trött

oj oj oj, så otroligt trött! måste gå o lägga mig snart. ska bara vänta på maten som jag lagar, så att jag ska slippa mitt vanliga laga-lunch-medan-jag-äter-frukost-race. för det är inte ett bra race! men ändå känns det så ofta som ett riktigt beslut på kvällen när jag inte orkar laga mat. äh, jag gör det imorn bitti. men inte idag! idag gör jag gratäng som sköter sig själv i ugnen. så vuxet.

syster yster efterfrågar bilder på håret. det finns två problem med detta. 1. jag har inga än. tog inga på kalaset i måndags, som jag tänkte. men jag ska! 2. har lite glömt hur man gör när man lägger upp bilder o har alltid så bråttom när jag skriver att jag inte hinner kolla. men, jag ska, snart, kolla hur man gör o ta ett kort på mig själv.

idag har jag lämnat blod! det var superblodbristen allan i götet så jag gick dit, o fick en fin skål som tack! jag gillar det, de är verkligen bra på att belöna, man vill dit igen liksom. fast man får bara lämna var 4e månad som tjej. men men, denna dagen ett liv, årets första är gjord iaf.

idag har jag köpt nya träningsbyxor. det blir roligare att träna i nya kläder, konstigt nog! o imorn ska jag på danspass på gymmet igen, tror jag. älskar danspassen, det är så skönt att få ett ganska bra substitut till riktiga danslektioner! som jag hoppas att jag ska ta mig råd till snart.

mitt nyttiga år går bra än så länge. det känns bra, jag äter bra mat som håller mig mätt länge. det är nyckeln med stort n för mig. slår hungern till så är det så lätt att halka dit. men egentligen hatar jag att tänka mycket på, o fokusera på vikt, så jag försöker att inte göra det så mycket. utan ta det piano helt enkelt. träna för att jag gillar det, (jag älskar det verkligen! det är min bästa hobby) o äta bra mat. håll det enkelt liksom.

måste sova. ska kolla till gratängen bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0