svett svett svett

idag har jag tränat! åååååh vad det är härligt med bra instruktörer! sussie på mitt gym är grym! bodyjam, mkt bra o mkt svettigt...

för övrigt har alv-ångesten kommit igång på riktigt nu. med jämna mellanrum drabbas jag av dåligt självförtroende o tvivlar på att jag kommer få nåt jobb alls. sen kan det gå över o jag börjar tro att det ska gå vägen ändå. o så går det runt så! inte mkt att göra åt, men jag märker att jag inte bör prata med folk om det egentligen, för det triggar igång tankarna o ångesten. o som en mkt fin person har som motto: onödig oro är onödig! jag borde leva mer efter det! ska försöka. men man är ju bara människa, tankarna är svåra att styra över.

men jag ska iaf försöka komma ihåg att det är inte ett likhetstecken mellan jobb och bra, eller inget jobb och dålig. försöker ju få in i skallen att jag inte är mitt jobb eller mina prestationer, utan en hel person utanför allt det där. svårt, när man mätt sig själv i åstadkommanden så länge. synd att man gör det.... jävligt synd faktiskt.

igår fyllde jag år! o en massa underbara människor ringde, mailade o kom hem till mig o sa GRATTIS! jag älskar att fylla år o är så tacksam för alla som firade mig på ett eller annat sätt. tjoho!

o så håret då. det är brunrött numera. helt sjukt, trodde jag (o alla jag känner verkar det som!) aldrig att jag skulle göra. men det var dags. mitt hår är inte heligt, inte längre iaf. det är hår. rakt upp o ner!

måste duscha! sen sova lite, älskar att sova.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej syster!



Du måste lägga upp bild på nya håret, jag är jättenyfiken!:) Kram!

2009-01-15 @ 21:25:45
URL: http://comeintomyworld-ellinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0