Sjuk

Jag är sjuk. Tröttsjuk och viljelös. Något som händer mig så sällan att jag inte riktigt förstår vad det är som händer. Men jag har varit på sjukhus och det är inget fysiskt fel på mig utom järnbristen allan och blodbrist, och det hänger väl ihop får man förmoda. Jag är trött och ska sova strax. Vill sova hela tiden. Tror att det kommer ikapp mig oxå, livet. Kanske är jag inte riktigt så glad som jag tror? En märklig tanke, men det verkar vara så iaf. Just nu. Just nu är jag ju inte glad alls, men i vanliga fall menar jag. Just nu är jag trött. Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Annie

Ta väl hand om dig, vännen! Vila, käka broccoli och njut av kärleken! ;) Allvarligt talat, hoppas att det känns bättre riktigt snart. Varma kramar till dig

2009-07-09 @ 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0