Längtar!

Jag längtar till den fjärde juli då jag får träffa min fina familj!!! Lilla Saga som jag tänker och tänker och tänker på och skrattar åt i min ensamhet för alla hennes härligheter och egenheter, och som jag längtar så himla mycket efter, o så lilla lilla Elsa som jag knappt känner men ändå längtar så himla mycket efter.. Och trots att dåligt samvete redan kommer över mig för att jag skriver så här, så längtar jag efter mamma, Elin och Ellinor oxå.. Jag vill kunna längta efter fler men det är svårt. Vad ska jag längta till då? Och så mitt i all kärlekslängtan som är så glädjefylld blir jag lite ledsen för att det inte är okomplicerat och enkelt. Men vems liv är det? Mitt är som det är, och det går bra, alltsom oftast. Det ligger en skugga över vissa saker men jag har så mycket att glädjas åt ändå, och det vill jag göra, och gör det. Alla är fina på sitt sätt, och finns i mitt hjärta. På olika sätt, med eller utan skuggor. Så är det och så verkar det förbli. Enkelt eller ej... Nu ska jag och Jonas gå på kvällspromenad, det blir fint!

Kommentarer
Postat av: liah

du är klok du erika. och det är inte lätt att tycka att alla är fina på sitt sätt!

men med tiden så höjs solen och då blir inte skuggorna lika långa.. och kanske kanske blir det där svåra lite enklare en stund...

hoppas du får en fin sommar!!

2009-06-18 @ 22:43:39
URL: http://liahspladder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0