RÄTT LÅT VANN!!!!!

Åh vad glad jag är att Malena Ernman vann! Jag satt och hoppades och hoppades, och så fick hon vinna! Hon är ju så himla himla duktig! Härligt jobbat Malle...

För övrigt är det lördag kväll, vi är lediga imorgon och behöver bara köra till Östersund under dagen och få middag av min mamma. Och vi ska gå och lägga oss. Vi har tittat på slutet av Melodifestivalen, efter vår spelning, spelat lite yatzy och nu är det läggdags. Vilka pensionärer vi är. Men till skillnad från vad resten av klassen tror, enligt Andreas som har skvallrat, är det inte bara jag som är en tant och vill sova tidigt. Vi är alla sjukt trötta och har liksom ingen gnista att tvinga oss att vara vakna. Vi går och lägger oss.

Och! Line och jag är i samma lag i sommar! Tjoho! Så himla kul! Vi har ju jobbat ihop i Katthult i två somrar, och då kan man ju inte vara i samma lag, eftersom man alternerar för varann. Men nu jobbar vi inte i samma miljö längre, och har hamnat i samma lag! Jonas har messat från kollationeringen i Vimmerby och jag längtar dit och till honom och till repstart!

Längtar även efter Saga! Fina lilla Saga som jag tänker på varje dag och saknar saknar saknar... "Elika sitta där!" "Hallå, Elika, ä du hemma?" Små citat från världens underbaraste barn. 

Nä, om man skulle sova. Det är ju en dag imorgon oxå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0