Söndag kväll

Söndag kväll. Skola i morn o under resten av min söndagkväll ska jag försöka öva in min låt ordentligt så att jag har nåt att jobba med på sånglektionen. Sen ska jag kanske minnas vad det är jag har för gitarrläxa så att jag kan göra den. Men det är ju så tråkigt, jag hittar så mycket annat att spela än själva läxan. Och jag tror väl ändå att poängen är att jag ska spela, inte bara göra läxan. För övrigt brukar läraren oxå ha glömt vad jag hade för läxa så jag tror det är ok. Idag har jag börjat på en låt istället för läxan så jag känner mig nöjd ändå. Det är fantastiskt hur många gånger jag just har skrivit läxa!

Har även tittat på ett till avsnitt av Grey's Anatomy, grät lite idag oxå. Lika skönt varje gång! Har även varit multimotionär idag, joggat (och gått) på eftermiddagen, varit på poweryoga nu ikväll och sedan tvingats gå igen efter att min cykelnyckel gick av inne i låset och jag fick lämna min cykel på gymet.... Mycket tråkigt, måste försöka lösa detta under morgondagen...

Nu måste jag öva på min sång. Fast egentligen vill jag skriva klart den jag började på idag. Får se hur det blir. Känner mig alltid lite förorättad när jag känner att jag måste göra saker till skolan, som jag inte vill, för jag går ju där för min och bara min skull, så jag borde ju inte behöva göra saker jag inte vill. Fast jag vet att det argumentet inte riktigt fungerar. Det här är ju nåt jag liksom vill, fast jag vill annat mer. Kanske hinner både och...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0