Trondheim, inte Vimmerby

Nu är vi i Trondheim, och bor hos Ida och hennes kille. Känns skönt att vara i ett hem, även om det inte är mitt eget! Och här ska vi bo i två nätter, så det känns oxå lite skönt, att vi inte ska iväg igen direkt imorn.

Det är tvära kast i huvudet. Jätteroligt med gruppen och att vara ute på turné, (även om Andreas just nu verkar antingen trött eller sur men det får man ju vara...) sen helt plötsligt besked och tråkigheter. Så konstigt hur hjärnan kan hantera saker genom att helt enkelt bara inte tänka på dem.

Och i Vimmerby är det kollationering, och där vill ju jag oxå vara! Men det är jag inte! Trondheim var liksom lite för långt bort att åka. O vi har ju spelning imorn kväll oxå... Jonas är på kollen, och honom skulle jag oxå vilja vara hos..

Har lyssnat på Astrid i bilen under turnén, det är mysigt. Hon har ju världens bästa berättarröst. Bröderna Lejonhjärta, ska bli kul att spela!

Nu: sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0