i matfors

Jag är i Matfors, den lilla lilla orten utanför Sundsvall där min storasyster med familj bor. Och det är underbart! Älskar deras små barn, (som Saga mycket observant har noterat: "Erika älskar mig jättemycket") och att det är så lugnt och skönt här! Ska dock försöka ta mig tillbaka till Götet under dagen, har en del att göra inför tex fredagens audition, och har börjat med att tradera till mig en biljett härifrån till Sthlm, nu gäller det att fortsätta på samma bana och komma hela vägen hem!

Har haft förvånansvärt lätt hjärta de senaste dagarna och det glädjer mig. Det kommer och går men jag hoppas att det är uppåt nu. Så att jag slipper backa tillbaka till träsket som är så svårt att vara i. Man vet ju inte, men jag njuter av känslan just nu iaf, att det känns ganska lätt. Så kanske jag är starkare när det blir jobbigt igen. Fortfarande är det ju så att så fort jag gråter över något annat (tex förlossningsvideo från Elsas födsel) så kommer det en större, jobbig känsla, men den stannar inte så länge iaf...

För övrigt är jag så fantastiskt glad över alla fina människor som jag har i mitt liv! Jag har många många kvar, och det är skönt att tänka på. Ska njuta av några av dem under resten av min lediga vecka, som var välbehövlig i mitt liv!

Line, jag kan inte göra den där utmaningen igen, inte nu iaf. Det finns inga fler maträtter på E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0