Utmaning!

Trodde jag var färdigbloggad för idag men så läste jag min storasysters blogg och detta kan ju inte annat än liva upp humöret! (och det behövdes ju, för den som läst mitt förra inlägg...)

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg,utmana 5 personer plus den du fått av och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)! Lycka till!

1. Vad heter du: Erika
2. Ett ord på fyra bokstäver: Etui
3. Flicknamn: Emelie
4. Pojknamn: Erik
5. Yrke: Estradpoet
6. Färg: Eldröd
7. Klädesplagg: Eftermiddagskjol
8. Mat: Emuäggröra
9. Sak i badrummet: Epilator
10. Plats/stad: Eritrea
11. En orsak att vara sen: Elavbrott hos SJ
12. Något man skriker: Eeeengland! (om man är Engelsman och tittar på fotboll alltså)
13. Film: En prins i New York
14. Något man dricker: Enbärsdricka
15. Band: Escada
16. Djur: Ekorre
17. Gatunamn: Elm street
18. Bil: Excalibur
19. Sång: Evighet, Carola

Herregud, jag känner typ inga som bloggar och som dessutom läser min blogg... Jag utmanar Line och Josefin. Sen vet jag ingen fler så jag medutmanar Ellinor, fast du behöver väl bara skriva en eftersom Elin nyss utmanade dig.. Samma gäller för Liah. Jag borde verkligen marknadsföra min blogg mer! Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Annie

HAHA! Du är rolig! emuäggröra?! Intressant! Gillar ditt förra agro-inlägg också well put! Stora kramar på dä, vännen! =)



vad har Line för blogg förresten? Om det nu är den Line jag känner...

2009-10-20 @ 21:08:59
URL: http://anniesauditorium.blogg.se/
Postat av: Josefin

Challenge taken! Men imorgon, för nu är k´jag så trött att jag är rädd att linserna ska torka i skallen på mig. Apropå förra inlägget, hatar också när människor ger dålig eller obefintlig service. Jag HATAR det verkligen. Det är så jävla mycket lättare både för dem (jag har ju ändå varit säljare i 4 år) och kunden om de är trevliga och hjälpsamma. Och gällande Gynning och Zytoyadayada så kan jag citera min kära Markus Krunegård: "Idioter! varför finns det inga kvoter för idioter, på radio och tv? Vill också va med."

2009-10-22 @ 00:07:35
URL: http://www.josefinreinhard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0