Måndag

Idag är det måndag och jag vet inte riktigt hur det är med mig. Tror att det är ganska bra men det gnager liksom i magen ändå. Många saker som ska kommas fram till och bli av eller inte framöver, och det gör mig lite stissig liksom. Jobb jobb jobb, ständigt dessa jobb som ska fås eller inte. Och så resten av livet oxå! Herreje. Jaja, nu ska jag i alla fall jobba. Konstigt med måndagar, måste jobba varannan för att få ihop mina timmar, trots att jag inte har några grupper. Så jag ska sitta och planera. Men det är ju bra, egentligen, att jag har mycket planeringstid, men det känns som att jag lika gärna skulle kunna planera hemma. Men men, man är väl effektivare här kanske. När man inte bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0