Nymålade naglar, sol & ledig dag!

Gött! Jag är ledig, har målat naglarna och solen skiner! En mycket bra start på dagen! Snart ska jag till Eric och jobba på vårt manusförslag till Sälen, sen träffa lillasystern och efter det träna! Och som om inte det räcker för att göra en bra dag, så ska jag se Håkan ikväll! Ibland är livet gött!

Har haft mina barngrupper för första gången i veckan, och det har varit roligt, mysigt, svettigt och spännande. Känns som att det blir en bra höst det här! Gillar dessutom min chef asmycket, och det underlättar ju på jobbet! Alla chefer borde vara som henne.

Nu ska jag klä på mig och åka till Eric!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du behöver inte känna dig ledsen, jag var inte så ledsen, det var mest tankar som kom när jag satte mig och skrev, inget jag hade tänkt på innan och tänkte inte så mycket på det sen heller. Men vi hade en fin kväll igår på Håkan :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0