Cougar Town på en dag efter en fest.

Cougar Town - en rolig serie! Och watch-series.com - en bra hemsida! Streaming is the shit! Särskilt en ledig lördag när man ska prata så lite som möjligt för att kompensera för den bullriga miljö man under gårdagskvällen befann sig i.

Förutom seriemaraton har jag varit ute i solen en sväng - den är varm! Luften är äntligen ljum och ljuv istället för kall och elak! Yay! Våren är en grym årstid, känns gött att få uppleva åtminstone en del av den innan jag drar till den eviga sommaren. Eller, sommaren som kommer vara från april till november. Men för en frusen svensk är det ju i princip en evighet.
Nu blir det mera Cougar. Jag måste kanske lära mig hur man gör, det verkar ju som att jag ska till ynglingalandet. Herregud.
Dagens blir äntligen en nytagen bild! Vi hade ju fest med jobbet igår!
Mina två fina norskor, Gabrielle och Karoline, och Sebastian! Både Gabrielle och Sebastian är i mitt team, ljuva liv! Jobb jobb jobb och så en massa roligt, det blir vår sommar det. Ser ni att jag har hittat en ny inställning på kameran?! Det blir kalas av ljuset liksom. Gillart.
Jag ber om ursäkt för hopptrycktheten igen men explorer var så sjukt långsamt att chrome fick göra jobbet trots otillräckligheten på enterfronten.
Tack för mig, nu ska jag tända en gasugn innan mitt maraton fortsätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0