Färdigrepad och helt färdig.

Ja det var det det. Nu har man repat färdigt. Vi avslutade med en bang och det var ju härligt! 90-talet kanske svajade en hel del både här och där, men de andra medleyserna kändes som att de satt och att vi hade kul! Sen pratade jag sönder barnföreställningen, men det är ju det jag gör när jag är lite för nervös, spänd och orepad, så det löser sig nog när det närmar sig. Och nu är det alltså klart! Försökte vara cool och mobilblogga förut när vi satt och tog vin/öl som hejdåstund, men nåt var fel så det kom aldrig fram. Alltså blir det nattablogg med juice samt en del ångest framför mig. Juicen för att C-vitamin är ju bra och dessutom gott i juiceform. Ångesten för att jag ska hinna städa hela lägenheten imorn, innan jag ska på begravning. Nånstans där ska jag även lämna min väska på centralen eftersom det inte känns som kutym att ta med sin knallrosa resväska till en annan persons begravning. Med den meningen kan man tro att jag menar att man får ta med sig sin väska till sin egen begravning, men det vet jag inte hur det skulle gå till. Då har man ju inte så mycket att säga till om liksom. Då hänger man nog mest med.
Jag vet inte om ni märker att det är sent. Det gör jag. Sängen, here I come. Och imorn blir det VIMMERBY!!! Där finns mycket kärlek vill jag lova.
Dagens? Nej den får komma sen. Jag är ju värsta grymma bloggaren nu. Jag bloggar ofta och kan slänga ur mig saker som det här. Att jag lägger upp en bild sen. Och jag håller vad jag lovar. Oftast iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0