Sent om sider.

Hej och förlåt. Jag har haft lite fullt upp sedan jag kom till Götet och har inte riktigt kunnat blogga. Dels för att jag har alla mina saker på ett ställe men sover på ett annat, och dels för att jag alltså inte prioriterat det... Saker som jag istället har prioriterat är att klippa samt färga håret (bild kommer snarast!) samt KÖPA EN ROSA MINILAPTOP!!! Heja mig! Gud en sån tillfredställelse man kan få av materiella ting! Yay!
I övrigt ligger fokus på att träffa folk med jag är här samt att undra hur länge jag kommer vara här. Jag oroar mig inte för det egentligen, men man tänker ju liksom. När ska flygen börja gå? Kommer jag komma ner samtidigt som hotellgästerna och alltså missa dagarna innan, när man skulle repa helt ostört? Eller hur kommer det att bli? Men oro, nej, inte egentligen. För det finns ju inget att göra. Det är bara att andas och låta saker och ting bli som de blir. Finns inget jag kan göra ändå.
Men det jag kan göra för att förbättra mitt liv och välmående har jag gjort, och det bringar mig glädje även såhär i efterhand. Det var inte svårt. Det var roligt och gött. Grattis mig.
Nu är det sovdags trots att jag vet att ni väntar på en bild. Men det blir ingen. Det är för sent. Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0