Snart dags.

I soffan. Jag ska städa snart men det är svårt när man är så tung liksom. Behöver sitta lite och vila tror jag. Chatta lite på fejjan, ta det lite piano. Efter en hektisk dag är det inte mer än rätt. Jag har börjat agera kontaktförmedling och hoppas på snara resultat. Som en liten parentes här i tröttheten. Jag tycker att fina människor jag känner ska lära känna varandra och bli ihop. Skulle passa fint.

Idag körde vi High School-kvällen på jobbet med kläder och hela köret, och det gick väl ändå över förväntan tror jag. Iaf för mig. Hade lite bråttom efteråt så jag hann inte riktigt kolla upp hur de andra kände.. Det var ju en del småmissar, och jag upptäckte att stämman på sista låten sitter så långt ifrån en smäck som nåt kan, men det är ju bara att repa så är det lugnt. Vi var även ute och cyklade lite på stageingen i en duett, men hej och hå, det är som det är. På det stora hela känner jag mig ändå nöjd. Det var första genomdraget med allt, och det var inget haveri! Yay för oss!

Och! Den stora nyheten för dagen är ju att jag ska till Vimmerby på fredag! Bokade biljett imorse! Så jag får se alla mina fina, fina innan jag åker bort. Alla som är där alltså. Det är ju en del som är kvar i Götet än, men dem får jag ju se när jag kommer dit. Gud så bra det känns. Känns även fint att det är så. Att de är mig så kära, dessa människor. Ljuva liv. Det vill jag lova.

Nu är det städdags, innan det är tupplursdags, innan det är schlagerbarsdags. Ingen bild. Kanske sen. Livet är hektiskt vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0