The running woman

Jag har sprungit! För första gången sen jag kom till huvudstaden har jag tagit mig tid till att jogga och det var underbart! Lite kallt först, jag visste inte alltid exakt vart jag var, och det är ju helt klart jobbigare att springa utomhus än på löpband, eftersom en backe helt plötsligt kan ligga i bakhåll och överfalla en, men det var ändå fantastiskt! Mera! Fick tips på fejjan om Årstaviken, att den ska vara bra att springa runt, så jag ska kolla upp detta och försöka ta mig iväg snart igen.
Annars går jag i datortankar. Tankar som kretsar kring att jag vill köpa en minilaptop och strunta i att reparera fläkten på denna maskin. Den är så tung. En liten är så lätt. Och jag ska resa iväg! Skulle vara så skönt med en lätt liten sak då. Och så är de ju så söta. Vi får se hur jag gör.
Dagens får bli i afton om jag inte repat sönder mitt medvetande. I sånt fall får ni beskåda gårdagens.
Åh, nu kom jag på att jag använder chrome igen. Inga stycken, allt i ett. Fan. Jaja. Nu ska jag till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0