Tunnelbanan och jag.

Dagen:
1. Sov för lite, vaknade trött.
2. Åkte till jobbet och kollade på show, det var roligt och bra.
3. Åkte vidare och fick ledarskapsutbildning. Sjukt intressant och bra och jag älskade kvinnan som hade den. Jag ska oxå bli så bra. På det där som hon var bra på. Att vara bra och kunna och säga som det är på det bästa sättet liksom.
4. Åkte tunnelbana åt fel håll.
5. Åkte tunnelbana åt rätt håll.
6. Fick middag och en härlig kväll hos Anna som har två barn i magen.
7. Åkte tunnelbana åt rätt håll, en liten stund.
8. Åkte tunnelbana åt fel håll.
9. Ni har kanske gissat det redan, men jag bytte alltså och åkte åt rätt håll igen.
10. Kom hem.
Ja det var det det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0