Bilder på fejjan

Äntligen lägger jag upp lite bilder på fejjan från min sommar på Cypern! Har liksom inte orkat riktigt innan, men nu kände jag att det är dags. Apropå dags så är dagsformen god. Jag trodde att jag skulle vilja gå ut idag men det vill jag inte, problem som kändes stora i eftermiddags är mindre nu, och jag försöker hitta balans och lite distans här i livet och Ayia Napaniken som råder ibland. Och för er som följer mina förvirrade inlägg om mitt förvirrade kärleksliv, så lovar jag att sluta tjata snart, för man kan inte åka berg- och dalbana hur många gånger som helst och fortfarande tycka att det är kul. Och jag tror att de värsta svängarna är över. Men, man ska aldrig säga aldrig i detta liv. Men jag hoppas på tålamod, tillit och insiktsfullhet, jag tror det är nyckeln till frihet. Kolla in fejjan så får ni se lite av hur jag har haft det och fortfarande har det. Puss och kram och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej! Svarar på din kommentar här istället :) Jag hittade citatet på en tjejs blogg, och hon hade inte skrivit vart det var ifrån, så jag vet inte.. Men jag tyckte också att det var hur fint som helst!

2010-08-05 @ 21:33:59
URL: http://comeintomyworld-ellinor.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Hej igen! Nu har jag googlat lite, och citatet kommer ur en bok som heter "Den amerikanska flickan" av Monika Fagerholm. :)

2010-08-05 @ 21:38:14
URL: http://comeintomyworld-ellinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0