I am superwoman

Hej på er. Tänkte berätta om en liten sak som hände mig igår och i denna berättelse utnämna mig själv till superkvinnan. Superkvinnan, det är hon med snabba reflexer och mycket stolthet. Med starka armmuskler och mål i mun. Jag med andra ord.
Jag var under gårdagskvällen och -natten ute och dansade på ett danspalats kallat Bedrock, vilket ligger i min tillfälliga hemort Ayia Napa. Och jag dansade så att svetten lackade, hade sjukt roligt och njöt av att släppa loss så det stod härliga till. Detta misstolkades tyvärr av en mindre begåvad herre som att jag ville att han skulle dra sitt finger längs med hela mitten av min bakdel, även kallad stjärtskåran. Då! Slog superkvinnan i mig till. Hon som aldrig riktigt hunnit med att vakna under liknande incidenter i mitt liv, hon var där, just då. Jag fick tag i äckeljävelns hand, drog mig runt och vred om hans hand, tryckte till honom rakt bakåt mot ett barbord och tog med andra handen tag om hans högra överarm och borrade in mina naglar så långt in det bara gick, allt medan jag skrek åt honom, först på svenska och sedan på engelska att han är ett jävla äckel som inte har nån rätt att ta på min kropp. Sen dansade jag vidare. Jag är superkvinnan. Som finner sig i situationer och löser dem efter bästa förmåga. Jag träffade på samma as senare på kvällen varpå han sa: I italian, no english. I am boy, och ryckte på axlarna. Det var alltså ursäkten. Att han är pojke. Dra åt helvete ditt jävla äckel till människa som tror att du får ta på min kropp för att du är pojke och jag är flicka. Jag hoppas att du brinner nånstans. Fan ta dig.
Idag har jag solat på stranden, det var trevligt. Och nu ska jag göra nordisk show! Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Carina G

Jepp, så ska dom tas!

Nice superErika

<3

2010-08-11 @ 18:32:09
Postat av: Ellinor

Ja heja dig! Jag skrev woho rakt ut när jag läste det här! Usch och fy för alla äckliga killar där ute och heja heja för att du vågade säga emot!!

2010-08-11 @ 21:34:21
URL: http://comeintomyworld-ellinor.blogspot.com
Postat av: Ellinor

skrek gjorde jag såklart rakt ut, inte skrev...

2010-08-11 @ 21:35:00
URL: http://comeintomyworld-ellinor.blogspot.com
Postat av: Elin

SUPERWOMAN tar ingen jävla skit! MYCKET BRA!

2010-08-11 @ 22:16:09
Postat av: Amanda

Yes! Så ska man göra. =) superkvinna no 1. Vilka idioter det finns asså. Människor slutar aldrig att förvåna en.

2010-08-13 @ 17:55:43
Postat av: Elisabeth Augustsson

Men det viktiga är ändå att han fattade poängen, även om han var en italian boy som kanske föddes bara för några dar sen, o det kan inte vara någon tvekan om den saken...!

2010-08-13 @ 18:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0