Produktiv!

Idag ska inlägget inte försvinna, det vill jag bara börja med att säga. Så.
Och idag har jag varit produktiv! Skrivit två texter till min föreställning, så nu har jag totalt tre! Tänker att jag kanske ska ha sex-sju stycken, som får bli som monologer mellan mina visor, och jag har haft värsta ångesten för att skriva dem för jag har inte vetat vad jag ska skriva om. Men så satte jag bara igång häromkvällen och det gick över förväntan! Jag har ju så sjukt mycket tankar om saker och ting att det var bara att välja nåt som jag tänker mycket på, och skriva... Sen ska allt detta skickas till min tilltänkte regissör, som ska få kolla och se om han tycker att det duger eller om vi ska jobba på texterna tillsammans.
Söker ju fortfarande producent med ljus och lykta så om nån hör nåt, säg till! Har en tjej som jag kanske har på g, men att kanske ha nån på g i den här branschen, det kan man inte lita på. Saker händer och vänder med rasande fart förstår ni.
Nu ska jag träffa Irland. Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0