Satan!

Jag hade skrivit ett inlägg. Det hade jag. Sen gick det åt helvete med internetanslutningen när jag tryckte på publicera, så det försvann. Summan av kardemumman var att det är varmt som fan, och det blir bara värre och värre. Och att jag inte kan tänka för att det är så varmt, så inlägget fick handla om enbart det. Avslutningsvis beskrev jag hur jag sover, men det känns trist nu när det inte var spontant, så ni får hitta på nån egen mental bild av mig i en säng på ett sjukt varmt Cypern. Hej och godnatt. Jag hatar när inlägg försvinner.

Kommentarer
Postat av: liah

hej tjejen :)

sparas inte utkast? kolla om det ligger kvar någonstans, har du tur så kanske du bara tappade bort en liten bit :)

kram på dig!

2010-08-18 @ 11:34:34
Postat av: Erika

hej! nej, min blogg har slutat spara utkast! och det är så störigt eftersom såna här saker händer då och då! men tack ändå!!! kram

2010-08-18 @ 18:07:24
URL: http://anjaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0