Nuet

Vi lever i nuet. Vi lever här och nu. Och ändå måste man ju såklart tänka på det som kommer sen. Det måste man ju. Men jag vill njuta här och nu. Och jag får det, som det är just här och just nu i alla fall. Han tänkte vara smart och resonabel och inte känna med känslorna utan tänka med hjärnan för att vara hjärteförsiktig och logisk. Men så ändrade han sig. Nu njuter jag. Vi. Jag vet inte om jag är överkörd men det känns inte så. Jag är extremt ärlig med mina känslor och ger det jag har. Och får det jag vill ha, så det kan väl inte vara fel? Jag får ögon som ser på mig med leenden i och en varm, och lite klibbig, arm att vakna på.
Ni, ni får en bild. Gamla dagens, fast det blir nog bara idag om jag känner mig själv rätt, för här i overkligheten kan man inte blogga varje dag.
Ovan molnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0