Inte en vanlig måndag

Denna dagen - ett liv. Ja tack, gärna! Skulle varje dag bli som den här så skulle jag inte ha några problem med att leva livet. Nu har jag ju sällan problem med just det ändå, även om det såklart är svårt ibland. Men det är sällan, för att inte säga aldrig, som jag känner att det inte är värt det. Men, den här dagen var alldeles ypperligt fin! Starten bestod i kaffe och yoghurt, ackompanjerat av Robyn, samt ett uppladdande av videoklipp från gårdagens fantastiska konsert med Svenska Manskören Boys In Love. Vidare begav jag mig ut i vintergötet för att fika med Sanna, Emma och Emmas ljuvliga son Theo. Väl där hade de införskaffat champagne för att fira att jag ska få ge ut min skiva! Så vi drack skumpa mitt på blanka dagen och njöt i kubik. Och sen blev det ju studion igen och där har man aldrig tråkigt! Idag var det lite jobbigt för att rösten inte var helt hemma, men jag fixade duettinspelningen med Mats 'rösten' Genfors och sen kom en hel drös med begåvade musiker och gav idéer och kreativitet, och vips så har vi fiol på en låt och trumpet på en annan! Gött ska det vara att leva. Avslutningen blev Mexican train med Johan, Line, Pia och Simon och det var ju verkligen inte fy skam det heller. Och nu sitter jag här, inlindad i min filt och känner mig upprymd över att jag ska få träffa Flamingogänget imorn, för nu är de hemma igen! Yeah.
Och så dagens då. Den är tråkig. Kläder igen. Det är ju underbart roligt med kläder, men att berätta om dem är ju lite meningslöst. De ska ju upplevas, kännas, ses! Men men. Tights, grå daraperad klänning och skinnkavaj. Varför berättar jag när jag inte vill? Det vet man inte riktigt. Kanske är mitt 'vän av ordning'-drag. Jag gör som jag har sagt liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0