Musik och kläder

Idag har jag varit i studion med fyra underbara pojkar! Johan, Anton, Cristian och Oskar har spelat in musik till min skiva, och det blir så braaaaaaaaa!!!!! Hurra för dem! Cristian är tekniker och kallade den här dagen för supermusikeronsdagen. Mycket riktigt. De kommer in, kan allt, och spelar som gudar. Tack gud för dem, för att de vill spela med mig och för att jag kommer framåt med min musik! Yeah.
Och så var det listan, som idag tycker att jag ska berätta om mina kläder. Två par tights, ett par jättesnygga jeansshorts som jag typ levde i i somras och måste ha så ofta jag kan nu med fast de egentligen är sommarkläder för de ger mig så goda minnen och härliga associationer, ett linne och en svart/vit leopard-t-shirt. Och en stickad tröja över allt som typ dolde hela min outfit eftersom det är så jävla kallt.
Jag tar steg framåt på vägen mot ett fritt hjärta. Det är bra.
Min mamma lät glad idag. Hon har inte fått dåliga besked. Inga besked alls nästan på ett sätt, men det är iaf bättre än dåliga.
Imorse sa jag till mig själv i spegeln: ibland måste man påminna sig själv om vilket fantastiskt liv man faktiskt har. Och jag tycker det, trots att det är så mycket som är så svårt. Det är både upp och ner liksom. Sjukt bra och sjukt dåligt samtidigt. Det måste man komma ihåg när man tänker på det dåliga. Annars blir det för svart tror jag. Jag har fått jobb, ett jobb som jag kommer ha jättekul på, som jag ska berätta mer om en annan gång, jag håller på och spelar in min första skiva, som ska ges ut på riktigt(!!!!!!), och det finns människor som vill att jag ska komma och spela min musik för dem. Och jag har helt sjukt bra vänner i mitt liv, som ger mig så mycket stöd och lycka och glädje. Och det gör inte bara mig glad, utan även min mamma, som andas ut lite lättare när hon hör att jag har bra och fint stöd här nere. Det är bra att tänka på allt det fina ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0