52:52

- Kolla in de här siffrorna: 10 km på 52:52!!! Det har jag sprungit idag och nu är jag alldeles hög och stolt! Yay för mig!
- Ikväll börjar Melodifestivalen! Yay för den oxå! Alltid lika underhållande att följa denna resa, jag älskar allt som har med den att göra.
- Ikväll ska jag på fest, älskar hemmafester! Jag älskar tydligen många saker idag, tror det beror på punkt nummer ett i denna lista, och det stavas runner's high. Jag dansar på små moln...
- Kärleken fortsätter! Jag älskar även Tobias Rosén samt hans blivande fru Amanda Pettersson! De var här igår och medan Amanda var sällskapsdam (en sjukt bra sådan) var Tobbe snickare och handyman (även han sjukt bra) och gjorde underverk i mitt hem. Så nu har jag en ihopskruvad ny soffa i mitt vardagsrum, en säng som inte ranglar, en stege att klättra upp i sängen på så jag slipper klättra på byrån, samt en mörkläggningsgardin så att jag slipper visa mig naken för hela Guldheden när jag kliver i eller ur sängen. Det kan vara det här som kallas mer info än ni vill ha men vad gör man. Jag bjuder.
- Det här är ju ingen skönhetsblogg direkt men idag är jag så stolt över mina naglar att jag bjuder på en bild!



Yepp, living on the edge. Det är rött och rosa tillsammans. För det är schlager ikväll!

Imorgon kommer det bilder på lägenheten, måste måla stegen vit så att allt är fint och klart innan jag visar upp.
Tjo!

Kommentarer
Postat av: liah

åh vad glad jag blev av att läsa allt det här!!! :)

enjoooooy erika!!! :D

2010-02-06 @ 21:36:55
URL: http://liahspladder.blogg.se/
Postat av: Josefin

Herregud! Det är obehagligt snabbt! OBS! När du målar stegen, håll hårt i färgburken!

2010-02-06 @ 23:58:57
URL: http://www.josefinreinhard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0