Bättre allt. Liv, tid och dag.

Bättre! Det är det faktiskt nu. Ångesten som hade taget om mig har släppt och jag har som ni ser här nere börjat repa lite mer på allvar. Ska fortsätta med detta imorgon samt ringa runt lite. Lite allmänt sådär kan man tycka, ringa lite. Men jag vill få tag på folk, så att jag kommer igång med mitt lilla projekt.

I afton har jag testat Friskis&Svettis gym och det var helt ok även om det inte kunde mäta sig med mitt älskade Sportlife nere vid Domkyrkan. Kände dock av mina benhinnor vilket var mycket tråkigt så nu ska jag smörja in mig med oanständiga mängder ormsalva innan jag somnar och hoppas att den gör underverk i natt. För jag vägrar verkligen ha ont i benen! Då försvinner ju mitt största nöje! Ok, jag har andra nöjen som oxå är stora och jättebra, men ensam, om jag inte har nån att vara med och känner mig lite rastlös, så finns det ju inte mycket som slår en stund på löpbandet. Och idag sprang jag halvmilen superfort dessutom, så jag fåååår verkligen inte få ont i benen! Jag accepterar det icke! Tiden var för övrigt 24:17, jag vet att ni är nyfikna. Undrar om jag kommer komma ner under 50 minuter på milen.... Miltiden idag är ju 48:34, men det är ju för att jag bara sprang hälften så långt. Så fort orkar jag ju inte springa hela milen... Shit vad intressant det här måste vara för er små stackare som följer min lilla blogg...

För övrig är det bättre även för att jag fått så mycket fint idag! Pyssel hos Tobbe & Amanda i sällskap av Line och John samt lilla Doris, och sen häng med Alex och Katrin och så Patrik! Inte fy skam för en torsdag, det säger jag er.

Nu är det åter natt och dags för sängen. Den som jag gillar skarpt nu för övrigt! Den gnekar lite men i övrigt är den grym! Och jag är inte ens rädd för att gå ner för stegen. Allt i livet kan övervinnas och besegras, bara man vill och inte riktigt tänker sig för. Dagens råd mina vänner. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0