En klassiker

Den klassiska obekväma känslan har infunnit sig. Jag sitter vid min dator och känner mig lite bortkommen. Kaffet är uppdrucket, allt jag ville kolla på internet är kollat, alla samtalsämnen är definitivt uttömda. Japp, jag har en främling i mitt hem. Som så många gånger förr de senaste två åren när min lägenhet, steg för steg, pimpats och blivit ny och fin, har jag fått stå ut med folk som kommer och går. Så även idag alltså. Men idag är det förhoppningsvis sista gången, för idag är mäta-kvadratmeter-killen här för att utröna vad min nya hyra ska bli! Och han gillar siffror, det kan man utan större ansträngning se när man träffar honom, och han har ett lätt knarr på rösten. Själva han är en klassiker helt enkelt.

Som ni märker bloggar jag alltså för att verka upptagen, min hjärna kan inte plocka fram fler obetydliga samtalsämnen som dessutom inte stör i hans kalkylerande, och han har redan ställt de obligatoriska frågorna om mitt liv, min tillvaro och sagt att Guldheden är ju ett jättefint område att bo i. Det är alltså tyst. Jag försmäktar.



Men så hittar jag den här bilden och livet är plötsligt lättare! Den är från Improvision Song Contest 2008. Gött. Och nu går mätkillen oxå! Yeah.

Kommentarer
Postat av: simon

jag är fulast på facebook.

2010-02-01 @ 11:57:21
Postat av: Ozzy

Hahahaa! Nej Simon, vi är fan hetast på nätet.

2010-02-01 @ 13:49:21
URL: http://clownozzy.blogspot.com
Postat av: Isabella

Hej,,allt bra med dig?

Kram isabella från ALV 2008, :D

2010-02-01 @ 16:12:12
URL: http://isabellaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0