Jag gör det!

Sundsvall se upp, för nu kommer jag! Jag hade ju varken tid eller pengar till detta men väljer nu att strunta i dessa två faktorer och åker upp till Sundsvall över helgen för att få se min syster med familj innan jag åker ut på äventyr. Lägger just nu in alla mina stämmor i mobilen så att jag ska kunna repa på vägen, även om jag har svårt att se att jag kommer sjunga dem på vägen, kanske snarare lyssna... Men det hjälper ju oxå har man hört.

I övrigt har jag stressmage. Eller stresskropp kanske snarare. Kan inte sova ordentligt utan vaknar till höger och vänster hela nätterna. (tvärtemot ditt problem Line...) Detta är ett känt fenomen i mitt liv, att när jag känner att jag inte har kontroll utan det bara susar förbi runtomkring mig, så sover jag dåligt. Ska försöka lugna ner mig. Repa, ringa, ta en sak i taget. Svårt men det kanske går.

Det enda som känns lite trist just nu är att jag inte hinner springa idag innan jag åker. Men jag överlever. Jag får ta en extra runda på stranden i sommar istället. Hörrni, det lät väl gött?! Det är ju där jag ska genomföra träningen inför nästa år Göteborgsvarv. På en strand vid medelhavet. Där kom suset av avundsjuka ja.... Samt viskandet att hon är galen som tänker springa omkring när hon mycket väl skulle kunna bara ligga ner i sanden hela sommaren. Men det vill jag ju inte. Så det är en dålig idé.

Kort resa innebär kort packning, det är det bästa med snabbvisiter. Tandborste o ett nattlinne. Gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0