Stressad

Oj oj oj... Jag måste lämna in min dator. Den surrar och har sig och efter samtal med asus kundsupport så säger de att de vill ha den och titta på den. Så jag måste till att börja med hitta igen kvittot så att garantin gäller. Sen måste jag lägga över allt jag vill spara, så att det inte försvinner när de lagar den. Vart ska jag lägga allt!?!?! Herreje, måste jag gå och köpa en extern hårddisk... Inte bra. Jag avskyr ju sånt här. Tekniken och jag, den boken kommer jag aldrig skriva. Gitarren och jag, kanske. Jag känner en stark önskan att strunta i allt det här och sätta mig med gitarren i famnen och bli tröstad nämligen.

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du har blivit en gitarr-tjej, Erika =)

Förr var det bara piano, piano, men nu är det gitarr. kul!



(jättekonstigt inlägg, men det struntar jag i)



kram

2010-02-22 @ 15:31:10
Postat av: Erika

Ja, helt plötsligt! Och utan att fatta det riktigt heller, när hände det liksom?! Försökte bli tröstad förut men fick lite ångest så jag gav upp. Det är den klassiska skriva-färdigt-låten-ångesten. Kjellsson ekar i mitt huvud. Det är bara att göra det. Bara och bara, jag säger då det. Och det här blev oxå ett konstigt inlägg så då är vi två!

Kram

2010-02-22 @ 22:43:08
URL: http://anjaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0