Jag gjorde fel men härliga saker idag!

Jag chattar med John, tänker på morgondagen, och oroar mig igen för att jag repar för lite. Men jag repar ändå. Fast för lite alltså. Idag har jag tex hunnit med en hel del annat, fast jag inte tänkte det. Men det har varit fina grejer! Jag har haft min sista timme med min P.T, och testat konditionen, som är härligt bra! Yay för mig! Jag har även fikat med Katrin, yay för henne! Varje gång jag träffar henne känner jag att jag vill träffa henne mer direkt för att hon är så himla härlig och underbar att umgås med! Och idag fick jag det, nästan iaf, för hon kom hem till mig efter jobbet! Jag har ju lite öppet hus här hemma nu i veckan, för att jag vill kombinera städande, fixande och repande med att träffa alla som jag kommer se så lite av under de närmaste 8 månaderna (även om jag varken städade, fixade eller repade nu ikväll...)  Och förutom Katrin så var även Amanda, Line och Johan här, och vi hade det så himla gött! Känns så fint att få lite kvalitetstid med dem nu innan jag åker. Och just det! Imorse fick jag ju även Anton till frukost, han nappade oxå på mitt öppet hus-erbjudande. Härligt.

Men! Mitt i allt detta har ju ändå det bästa och största hänt. JAG HAR HÄMTAT MIN SKIVA! Inte en klar skiva, som kan ges ut, men en färdigmixad och mastrad skiva, som är riktig och som jag kan göra såna där riktigt riktiga skivor av när jag vill nu! Och med riktigt riktiga menar jag alltså pressade skivor som har tryck på och ligger i ett fint omslag med konvolut och så... Och det ska jag försöka göra när jag kommer hem från utlandsjobbet, men än så länge nöjer jag mig mer än väl med att han låtarna för mig själv att lyssna på och kanske lägga upp på myspace. Och jag har idag återigen tackat min lyckliga stjärna för att de underbara musikerna Johan, Johan och Per ville göra det här med mig, för det är så fiiiiiiiiiint! De har gjort underverk med min musik, det känns så bra!

För er som vill höra lite så kan ni gå in på http://www.myspace.com/anjaerikasvensson, där finns två av mina låtar hittills. Får fler på mp3 imorgon, och då lägger jag upp lite mera!

I övriga livet händer följande: jag har sålt min bäddsoffa och äntligen fått upp mitt piano! Jag har oxå börjat på en ny låt, vilket känns förlösande för jag har haft skrivkramp ett tag nu. Jag har börjat packa ner saker och sänt en tacksamhetens tanke till min lillasyster som ska hyra min lägenhet och som inte kräver att jag packar ner hela mitt liv. Det är underbart.

Ingen bild idag, men väl en fantastiskt glad Erika som nu ska lyssna lite mer på sig själv innan hon somnar. Yay!

Kommentarer
Postat av: Besviken Molin

Ursäkta ?! Jag då?!

2010-02-25 @ 12:20:55
Postat av: Erika

Fan! Förlåt Malin! Jag vet att du var här! Jag vet det! Jag minns det som en fin stund med mycket sallad i. Förlåt! Jag skrev i min kalender oxå, vad som hade hänt i förrgår, och där står ditt namn med! Du är inte bortglömd.

2010-02-25 @ 22:23:10
URL: http://anjaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0