Snart läggdags

Jag är trött och ska strax sova, det gick bättre i natt i loftet än i förrgår! Börjar vänja mig vid att det känns lite rangligt, och snart ska ju Tobbe hjälpa mig att fästa alltsammans i väggen, så då ranglar det nog mindre dessutom.

Men! I afton har vi haft spelkväll, jag och mina vänner! Vi körde den underbara lappleken, och vi var här hemma hos mig! Och det var så härligt att kunna sitta åtta pers här utan att det kändes särskilt trångt, och utan att hälften behövde sitta i sängen. Jag älskar min nya lägenhet! Eller, den nya delen. Eller faktiskt, så gör den nya delen att jag älskar hela lägenheten mer, för allt blir så mkt bättre! Längtar tills min nya soffa kommit, så är allt komplett!

Nu ska jag titta lite på Edward, sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0