En blå bubbla

Det finns en blå bubbla utanför vårt hotell. Som ingen tydligen vill ha riktigt, och som inte heller fungerar som den ska. Men det har tänts ett hopp i våra själar, för kanske ska bliverkstadet laga den och typ hyra ut den till oss över sommaren. Tänk er. En blå bubbla, som jag kör omkring på denna ö. Det låter som nåt det!
På fredag är det avresedag!!! Då drar jag till Svedala som hastigast och får och ger kärlek i dagarna tre. Det är tanken iaf, och om jag känner människorna som jag ska träffa rätt, så blir det så. Mycket kärlek finns det, som legat och lagrats nu i några månader. Ska blir så oerhört gött att få träffa alla dessa fina människor!!!!
Tänk er. En blå bubbla till mig. Tänk om det blir sant!

Kommentarer
Postat av: Carina G

Jag gillar att du ska ha tillgång till Bubblan, så skönt och vilken frihet.

Däremot gillar jag inte bloggen om sjuka små barn. Hoppas VERKLIGEN det löser sig till det bästa. Hua



Men nu är du i Sverige och vältrar dej i kärlek. Underbart väder får ni också :) Ska du sjunga i kyrkan kanske?

Ha det bäst fina du och var rädd om dej/er.

Hälsa alla jag känner.

<3

2010-07-02 @ 18:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0