Kass

Jag är lite kass på att blogga nu, jag vet. Men solen skiner, internet är svårt att få tag i och det finns så mycket annat att lägga tiden på här!
Men! Jag har fått ett härligt besked, som innebär mindre sjukdom än vi befarat, och det känns fantastiskt!
Andra bra saker är att bröllopet närmar sig och jag läääängtar!!! Ska bli så underbart att få komma hem och träffa massa av er som jag saknar så mycket!
Och Irland och jag, vi hänger. Nuet är svårt att hålla fast i, och det går inte alltid, men jag försöker. Och så försöker jag känna efter så att det inte ska bli som det blivit förr. Stress in i nåt som ändå inte blir som man vill sen. Så jag tänker på den här dagen, idag. Och försöker klacksparka lite på den gamla invanda planeringsErika som tror att jag måste veta nu hur det ska bli sen. Det kan jag ju ändå inte.
Och igår dödade jag ännu en kackerlacka i mitt hem. Inte bra. Jag tror att de kommer in genom AC:n, vad tror ni?
Nu ska jag iväg och göra vår roligaste show, Welcome to the Circus! Heja mig!

Kommentarer
Postat av: Carina G

Å blä för kackerlackor.....



Inte bra att oroa sig för något framöver..... För om det inte blir något problem, tänk så många dagar du då oroat dig och ödslat energi på i onödan. Nä ta ev problem OM och NÄR dom dyker upp. :)



Cirkus är helt klar bäst. Vill se, vill se igen!

U go girl. <3

Kommer följa bloggen - Var så säker.

Kramar

2010-06-12 @ 19:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0