Circus och berg- och dalbana.

Idag har vi börjar repa vår circusshow!!!! Och ååååhhhh vad bra den kommer bli! Det är så kul att repa, och svårt, och härligt! Käre värld, jag längtar tills vi får stå på scenen med det här! Dans dans dans, jag säger bara det. Och kostymer! Yay!
I övrigt var det en dag där känslorna gick upp och ner och till höger och vänster en hel del, så sammanfattningen blir svår.. Jag får lämna det så tror jag, att det var en så splittrad dag att man inte riktigt vet vad man känner. Mer än att jag är så himla trött nu. Har jag sagt det förut månne? Mycket snack om röst och trötthet på sistone, ber om ursäkt för detta. Men som sagt, här är det inget kommunist-Kina, censuren är borttagen och tankarna kommer ut huller om buller.
Jag ska jobba i ett varmt och härligt land i nästan ett halvår. Och det halvåret börjar snart. Jesus amalia! Tjo!
Nu ska jag sova. För övrigt är rösten på bättringsvägen tror jag. Jag vet att ni är nyfikna...
Dagens!
Annie! På en fantastisk babes-in-heels-afton i höstas! Du ser lite ut som att du precis vunnit en award, jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0