Dagen, helt enkelt.

Den finaste kommentaren! Den har jag fått, av en alldeles anonym person, hmmm.... Vem är det som gömmer sig samtidigt som den säger nåt så fint?! Glad blev jag, hur som helst! Hela jag lös upp här i min heshet och stress och uppspelthet! (Eller säger man lyste? Är lös dialektalt? Jaja, jag sken upp hur som helst.)
Jag har ju alldeles glömt bort att berätta om min kändisspaning här i Stockholm! Jag såg Ola Rapace häromdagen, vid min tunnelbanestation. Och jag tyckte mig dessutom skymta att kvinnan bredvid honom, en liten och mörk en, var hans fru, Noomi. Fick ingen riktigt titt på henne så jag är inte säker, men om det var hon så var det ju en härlig spaning, mest för att hon är så cool som Lisbeth Salander...
I afton har det varit möte och träff och hej och hå med oss som är EM (entertainment manager, man är en i varje team) och vi har fått träffa våra TM (team manager, de som är som oss, alltså lite minichef och ansvarig, fast för de andra skandinaviska anställda, de som jobbar med aktiviteter och sånt på hotellen). Min heter Anton och verkar supertrevlig. Engagerad och härlig, det kändes gött. Vi ska tydligen jobba mycket ihop i sommar, så det känns ju fint att han verkar vara bra.
I övrigt är det snart dags för min nya vana, att bada. Jag värmer kroppen och läser lite, tror att det är bra mot hesheten och förkylningen. Samt mot stress, det är så himla skönt att koppla bort allt och bara gå in i nån annans värld en stund. Vems behöver jag inte berätta om. Den som inte vet kan besparas den informationen, jag har berättat om det här alldeles för många gånger redan.
Mästarnas mästare på televisionen kryper under elstängsel i en hinderbana. De blir leriga och får stötar. Där vill jag inte vara med. Jag vill som sagt bada, de två aktiviteterna har mycket lite med varandra att göra.
Här kommer bilden ni alla väntar på:
Min fina Tobbe. En afton i april, året var 2008. Det var en fin kväll vill jag minnas. Frågan är om han gör det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0