Ett oväntat lyckorus

Idag blir det hej och hejdå. Det är sent och jag är trött men glad, jobbet känns härligt, även om rösten fortfarande sviker mig. Ska till röstläkare på fredag, hoppas att han har ett mirakel i stetoskopet alternativt rockärmen eller halsspateln, så att jag blir ett singing bee till kl 15, då vi ska ha vår uppvisning av High School Musical-showen! Om ett mirakel är för mycket att hoppas på så önskar jag mig åtminstone tydliga svar och direktiv, såna som jag kan följa. Att vila helt och hållet (kroppen och rösten) är ju tex inte ett alternativ, eftersom jag måste dansa sex dagar i veckan. Så jag hoppas alltså på andra råd...
I övrigt... Så startar jag ofta mitt andra stycke med "i övrigt". Borde kanske variera mig mera, men det är inte prio ett, så jag hoppas att ni står ut.
Jag har ett lyckorus i min kropp, gud så härligt det är!!! Det är oväntat och nästan lite chockartat efter all min röstdepp, men mycket välkommet. Hoppas man sover gott på det här ruset, för det är dags nu. Dagens bild visas för ert inre öga i detta nu, och föreställer mig sjukt brun på en strand på Cypern, väntandes på att alla ni ska komma på besök. Ser ni? En fin bild, kom dit och gör den komplett vettja. Efter den 26 april är jag där.

Kommentarer
Postat av: ;)

2010-03-25 @ 20:58:56
Postat av: Anonym

http://www.gbgbelongstous.se/video.html

2010-03-25 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0