Kort och koncist.

Nu är det snart middag och melodifestival hos Anna! Tjo! En vän som jag inte träffat på några år, så det ska bli härligt!
Idag har jag fikat fast jag egentligen bara skulle vara hemma och vila rösten. Men det blir en tidigt kväll iaf, så att jag får sova bort halsontet. Har liksom inte tid att vara sjuk. Men det skrev jag säkert igår. Det här är bloggen som fungerar precis som en mänsklig hjärna! Det sägs ju att 90% av alla tankar vi tänker tänkte vi igår oxå, och det lutar ju åt det hållet här iaf.... Kan ju bero på min filterfria hjärna, att jag skriver exakt det jag tänker för det mesta...
Ja, det var det hela tror jag. Nu ska jag piffa till mig lite. Lyssna på mina låtar på myspace vettja!  http://www.myspace.com/anjaerikasvensson.
Mycket nöje mina vänner, hoppas Salem eller Anna Bergendahl vinner ikväll!
Höll på att glömma dagens bild ju. Den kommer här:
Jag i biljardtagen. Vill minnas att jag förlorade, men det var vin inblandat och klockan var väl sisådär två-tre på natten så jag kan minnas fel. Sånt vet man aldrig. Jag gillar ju att vinna så jag minns gärna det istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0