Röst, fest och destination!!!!

Rösten kommer så sakteliga tillbaka, det gör den. En dag till av total tystnad så kanske jag är på banan igen. Inte på frukten utan på själva raksträckan som förhoppningsvis ska vara mina stämbands väg genom livet från och med nu.
I afton var det förfest här, jag satt med och drack lite vin, sen vinkade jag av ungdomarna och ska strax gå och lägga mig. Jag är ju ingen tant egentligen, även om många av mina Nordiska-klasskompisar trodde det, men det är svårt att känna festlust när man inte kan vara med och prata med folket. Sen behöver min röst sömn och vatten, inte vin och dans.
Men! Idag fick jag dels förfrågan, som jag tackade ja till, att vara E.M för mitt team, vilket alltså är Entertainment Manager, vilket var väldigt kul eftersom jag tänkt att det skulle vara roligt med lite mera utmaning på nåt vis, och sen fick vi reda på vart vi ska vara i sommar! Och jag ska till Cypern! Nu är det klart, färdigt och bestämt, och det gläder mitt hjärta så mycket!!!! Vi ska vara på ett hotell som ligger nära Agia Napa. Och jag fram emot det här så himla mycket, tror att det kommer bli superkul, och hoppas att Agia Napa har mer än bara sprit att bjuda på, och det tror jag. Kanske att man inte ser mer än festandet om det är det man är där för, men det kommer ju tex inte jag vara, så jag har gott hopp om mitt framtida hem! Och hotellet är tydligen fint och bra, med en bra hotellchef och så, och sånt spelar ju oxå stor roll, kanske större roll än själva orten, vad vet jag? Hur som haver så känns det gött, och jag tror att jag och mitt team kommer ha det fantastiskt. Ni som är flitiga här på lilla bloggen märker säkert av den branta kurvan uppåt i mina förväntningar på det här jobbet. Fan vad gött det är att känna så här nu, att jag längtar, älskar det, och trivs! Saknar och avundas samtidigt alla som är på kollationering i Vimmerby i helgen, men det kommer fler år här i livet. Det här året är nytt, spännande och fyllt av sång och dans!
Jag är ledsen men det blir ingen bild. Jag somnar på min dator, och den är så överhettad att jag kommer få brännskador i ansiktet. Inte bra. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0