Såhär glad är en flicka som just b

38fc9b095b2673ffe5c75cde07ae109e.png

Såhär glad är en flicka som just blivit bjuden på Singing in the rain av sin arbetsgivare!! Och herregud vilken föreställning! Karl Dyall kan få komma och dansa hemma i mitt vardagsrum när han vill, jesus amalia vad bra han är! Rennie Mirro oxå för den delen, de två dansade som om de vore klonade.. Shit vad härligt det här var, precis vad inte visste att man behövde och aldrig kunnat tro att man skulle få! Mmmm. Jag är nöjd och glad, tjo! Nu ska jag hem till min säng.


Kommentarer
Postat av: Annie smålandstokan

Och regnsceenen är ju också helt underbar!!! Grym uppsättning!

2010-03-12 @ 08:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0