Kissnödig.

Jag är lite kissnödig. Då är det svårt att skriva nåt vettigt. Men jag vet oxå att det här här enda tiden idag som jag kan sitta här och interneta lite, så jag får ta chansen helt enkelt.
Idag har jag ingen sand i örat men inte heller några bilder att bjuda på. Så kan det gå. Vi har fått en ersättningstjej hit istället för vår stackars sjukling, så det är bra, och det är väl även den största nyheten just nu. Hon verkar grym och härlig och positiv, så det är fantastiskt skönt!
Annars läser man folks kommentarer på fejjan, om att det är soligt hemma. Och inser hur fantastiskt man har det. Här är det sol varje dag. Eller, det regnade lite igår, men det var första gången. Cypern alltså, it's the shit.
I övrigt gör folk saker mer komplicerade än de är ibland, och då får man prata dem till rätta. När man har gjort det kan man fortsätta njuta av livet. Får man hoppas. Jag vill ha det okomplicerat. Jag är ju på Cypern för tusan. För tusan, ett kraftuttryck av mått som används alldeles för sällan.
Nu måste jag kissa, internettiden är inte värd denna plåga. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0