Skit oxå

Jag hinner inte blogga ordentligt idag! Jag tänkte ha massa tid och göra massa grejer här på internet, men så blev det inte. Jag tror att världen försöker säga till mig att sluta planera så mkt, och börja ta tiden för vad den är. Jag tror även att den mentaliteten kommer ifrån en viss irländare som jag ju träffar titt som tätt. Det är rätt gött ändå. Ibland kan man liksom se en människas syfte i ens liv rätt tydligt rätt fort. Sen tror jag att det kan finnas flera syften i en person, som att få mig le ofta och mycket tex. Det är ett mkt gott och fullvärdigt syfte att fylla. Nu ska jag hem och hämta min shortsdräkt i jeanstyg som jag köpte häromdagen på min underbara shoppingtur, för den ska pryda min lekamen i afton när jag sitter i en bar och tittar på Eurovision Song Contest trots att Sverige inte är med. Det var minsann en innehållsrik mening! Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0