Faser

Mina vänner köper hus, bilar och Iphones, gifter sig och skaffar barn. Jag solar på Cypern och sjunger om kvällarna. Det är olika, det där med faser i livet. För ett år sen trodde jag att jag var i samma fas som många av de andra. Eller, jag var ju det, fast det var ju inte på riktigt eftersom den som jag fasade med gjorde just det, fasade, och gladde sig inte så mycket åt framsteg och livsihopknåpande som man borde när man är tillsammans. Så vår fas tog slut och nu är jag på Cypern och sjunger. Vilket inte är fy skam alls, utan helt underbart, det är bara underligt hur mycket livet förändras på kort tid ibland.

Idag är det precis lika soligt som igår och den utlovade tröttheten på solen har alls inte infunnit sig utan jag tror bestämt att jag ska gå ut och njuta lite!

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha! Underbar ordlek med fasandet! hah!

2010-06-05 @ 11:59:59
URL: http://anniesauditorium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0