Veckans bilder och känslor

Det händer ju mycket. Så sjukt stora skillnader i känslolivet.. Från det ena till det andra, från avgrundsoro och rädsla till jättelycka över saker som går bra. De två har tyvärr i det här fallet inte med varandra att göra, men jättelyckan över det som går bra lättar åtminstone oron jag känner. Och mitt i allt kommer veckans bilder.
Jag längtar efter den här killen. Undrar när jag kommer få träffa honom? Och hur det kommer bli? Den som lever får se. Livet på Cypern känns mer och mer som en dröm men jag hoppas fortfarande att det ska hittas tid och plats snart så att vi kan få ses och se. Hur det känns och hur det är. Men man kan ju inte leva på hopp och tro hur länge som helst. Man måste få närheten oxå. Hoppas det blir snart.
Den här ungen gör mig så innerligt glad och varm i hjärtat. Ordet mirakel är väl kanske världens största klyscha men nog det enda som passar på det jag känner att hon är. Jag har så många ogråtna tårar, både för hur det var och oron som gnagde då, och för hur oändligt glad jag är över att det gick vägen. Jag gråter dem då och då, men vet inte alltid vilka som är vilka av dem. Det är bara så många känslor för den här lilla fina tjejen. Världens bästa Doris.
Göteborg. Min hållplats by night, i lite lätt regnrusk. Jag älskar mitt hem. Nu känns det som mitt hem igen dessutom. Det är damm i hörnen och kläder på golvet och golvvärme i badrummet. Oftast disk i diskhon oxå, och tio par skor i hallen även när jag är ensam hemma. Mitt fina lilla hem med utsikt över det här. Jag gillart.
Jag gillar även godis och överväger just nu om det är värt det att klä på sig och ge sig ut i kylan för att få det... Vi får se...

Kommentarer
Postat av: emilia

bor du i gbg? det ären mysig stad!

2010-11-24 @ 17:53:12
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0