En bättre dag!

Ja, jag vill fortfarande hem. Men inte sådär som häromdagen när jag bara ville ligga på golvet och sura för att planet inte gick precis just då. Idag är det mer så där ni vet att jag vill vill vill hem till allt! Och jag vill inte missa fler födelsedagar, fler onsdagsklubbar eller fler kafferep mitt på dagen hos Line. Jag vill vara med! Och det ska jag. I skrivande stund pågår en något utdragen process för att få hem mina och mitt teams biljetter hem till Sverige nämligen! (utdragen för att jag inte har nåt program som man måste ha för att ladda hem dokumenten, inte värre än  så!)
Så, snart är jag hemma. Och det ska bli gött.
Men det ska inte bli gött att lämna solen. Den hade jag gärna tagit med mig. Mmmmmm. Idag har jag legat vid en pool och sovit i värmen. Inte fel alls. Snart blir det duntäcke och raggsockar. Men det är ju oxå mysigt på sitt sätt.
Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0